Pengikut

Selasa, 24 Julai 2012

Bidan Terjun! (Edisi: Banner Kayu 2x2)

Kalau kira~kira balik, masuk ari ney dh 14 ari aku demam...segala ubat demam aku dh makan wey, tp leganya dak pun, dok mcm tu gak. Nak kata aku kena hujan, bila plak hujan? Nak kata aku main panas, aku mai keja pg balik pn dh dekat nk mlm...keja pn dok dlm opis ber~ekon...mmg xjmpa matahari lah pendek kata, See??? blom jmpa puncanya kan? la ni aku nk salahkan e~kon....lantaaakkk 

Makan apa pn rasa xbest..xnikmat sbb aku tak leh bau...Aku rasa badan aku dh kurus sbb aku dh xmkn dgn bersungguh~sungguh sekarang.

Sejak hidung aku dh ilang deria bau nya ney, aku rasa confident jer, mai keja tak pakai perfume pn tak dak hal. 




-------------------------------------------------------------------


Rasa mcm dh ada ja kan banner mcm ney dlm belog aku? Tp rasa blom letak kot yg sama cam ney. Aku guna balik design yg lama sbb nk cepat, cuma ubah cket~cket ja


#1




#2

Yg kompom design #2

Tiada ulasan:

nurabubakar.blogspot.com