Pengikut

Jumaat, 3 Ogos 2012

Aku si bidan terjun!


Sekarang sya sibuk ya amat...keja dh mula menimbun smpai rasa akn ambik masa sampai taun depan bru nk siap *ok..ini overrrr saya sibuk sampai tak ada masa yg bnyak untuk baca belog org, saya duduk di kerusi ney dari pukui 8.50pg sampailah pukui 6.30ptg berturut~turut dan cuma bangun untuk perkara yg wajib sja. Sya rasa sya sudah seperti jelmaan panda : gemok dan bermata lebam..demmm!



Ada 3 design yg masih Q dan berpuluh~puluh Slide Kursus Kahwin kena redesign balik...Redesign tu xper, tang kena bt rujukan kt buku Gerbang Perkahwinan tue yg hazabedah sgt! Masa aku hambek Kursus Kahwin dlu pn aku tak penah buka buku ilmiah ney...balik campak~campak ja *patutla kecundang..patutla...

Moral: Baca buku Gerbang Perkahwinan sampai habis okayyy wlaupun buku Permata Yg Hilang lg umph! bahahahahaha...

Ni bunting untuk Hasani Gurun, aku xbuat yg baru pn...guna yg lama balik, ubah cket~cket ja..harap incik bos setuju dan tak banyak cikadak





Bye!

Tiada ulasan:

nurabubakar.blogspot.com