Pengikut

Jumaat, 10 Ogos 2012

Ehemmmm!

Kemarin Incik ehem~ehem dh tnya soalan maut, dia tnya mcm marah...walaupun sya tak takot lnsung dgn dia tp sya cuak gak. Dia nk tau ketulenan kening sya..LOL

Untuk kasi dia pecaya, sya telah buang tebiat mengambil gmbar tanpa pakai bedak sbb sya takut bedak akn menjejaskan kuantiti kening sya iteww dan hasilnya kening sya sgt tulen... *Puas ati awk???

Kening sya sedikit, harap awk terima kekurangan ni...hehe





Bye!


#Harap ni last awk tnya pasai ketulenan sya...ngeeee

6 ulasan:

resepibonda berkata...

hehehehe cantiknyer....

Irfa berkata...

kening saya pun sikit.tapi lagi teruk sbb tak pandai nak pakai apa tu org panggil letak kat kening tu?
pensil kening ke?so redha jelah dgn yg sikit dan jarang itu

Nur Abu Bakar berkata...

Kite cantik sbb make~up dear, kalu xmake~up asben tngok pn lari..hehe

Nur Abu Bakar berkata...

Kite panggil celak...kalu tak pakai bnda ni muka kite mcm xdak kening tahu..

resepibonda berkata...

ya ke...bagus2 nanti jaga future husband baik2 ye..kesian kat dia..

Nur Abu Bakar berkata...

uit!

nurabubakar.blogspot.com