Pengikut

Sabtu, 8 September 2012

Zaman skolah aku!





Cadangnya nk update Signboard Hasani yg dh siap, tp sz pic kemainnn besaq takleh nk upload... nk kecikkan sz pn malas..so..sementara keja tak banyak lg ney update pasai benda len lah yerrr

Mmber fb merangkap mmber skolah *aku assume mmber skolah coz satu skolah ngan dia wlaupun kt skolah tak penah jd mmber pn..hewhew. Dia tertanya~tanya yg mana satu aku sbb tak penah tngok aku pn masa skolah dlu...finee...nmpak sgt kemainn ramai pmpuan len dia dh kenai kan..hoho, mesti dia dh luku pala aku kalu baca ney

Mcm mana dia bleh xkenai dak nakal mcm aku ney...kalu dh nakal mstilah org kenai kan..setakat ponteng senamrubik tu biasa dh...alasan ponteng sbb tak bawak krongsang tudung..pengsan... tp satu ja aku ney, tiap kali aku nk bt jahat msti tuhan tak makbulkan, msti kantoi...jd aku xpenah bejaya pn bila bt jahat, detswaaii laa aku baik smpai sekarang..ehemm

Crita nakal~nakal tu dlu la, bila aku nk ambek PMR aku dh tobat siap~siap..hehe..aku dh tnjuk pic ney kt mmber aku, dia siap ckp patutlah dlu xkenai aku..dlu mata aku sepet, la ney mata aku besaq..celaker




ahkak misi comels di apit dua ahkak polis tantekk..peewitt


Mber~mber aku xramai sgt, ehh bkn sombong tau...susah nk cari kawan yg sehati dan sekepala ney, dapat mmber yg baik sgt pn susah sbb aku ney nakal~nakal cket..nnti dia skolahkan aku plak...mmber yg nakal xtreme pn xbleh gak..nnti depa suma lepas aku sorang ja yg asyik kantoi..haha..so, dua ahkak di ataih ney mmg kwn baik aku..maksud kwn baik tu bila aku kantoi depa pn kantoi sekali..kah3..sedihnya bila abes skolah masing~masing dh bawak diri memasing, tmbah lak bila dh kawen...bila mmber col ja ajak jmpa.. alasannya, 'ehh, xleh la dear...asben aku ada umah ari ney..nnti k..janji....' alasan ney mcm nk nganjingkan diri sndiri ja...sudahnya berjanji sajalah... mmber aku yg badan dap~dap aummm tu plak dh lama lostcontek, dlu time skolah kemainn payah nk jaga ati dia.. tacing sungguh...asai silap cket ja nahhh merajuk..hehe xper aku ngata cket kt dia..dia xbaca belog aku..tp dialah kawan paling caring...seriyes aku rndu sama dia..





Bila abes SPM, berbekalkan result yg agak bikin malu mak bapak...maka aku pn cari keja, tp haremmm...satu pn xdpt..aku ingat lg, aku p mintak keja kilang kt Penang..kak yg tengok segala sijil~sijil aku tu suruh aku balik smbung blajaq..derrr...jdnya bertapa lah lg aku kt skolah lama aku tu smbung tngkatan 6... jd bila mmber aku kata dia xkenai aku, aku rasa dia patut dimaki tanpa henti..7 taun beb aku kt skolah tu!

Aku agak mngkin dia xkenai aku dlu sbb dlu lain..skarang dh lain sgt..skarang aku dh dewasa..dh bam~bam..dh gemuk...dh mak~mak......


T_________________T






Kbye!




*Tlg lah hati...tlg lah...jgn la mcm ni
*Tak ada masa ngan anak, perlu bt sesuatu...hemmmmm


Tiada ulasan:

nurabubakar.blogspot.com