Pengikut

Jumaat, 9 November 2012

Jari ank luka, maknya yg terasa sakitnya..



Assalamualaikum


Tetiba rindukan ank dirumah, nk bt keja pn tak senang bila ingatkan dia yang tengah demam la ni. Semalam jari dia luka kena sinki, berdarah~darah tak berenti...dia tak nangeh, cuma mengerang pelan~pelan, tapi aku tau sakit sbb aku baru kena bulan lepas :P aku slalu pesan dgn dia, kalu sakit jgn nageh, tahan...aku letak plaster, habeh lencun plaster ngan darah...dh tukar plaster baru teringat nak letak minyak gamat T________T 





dia btkan hidup aku bertujuan
tlg pinjamkan dia pada aku lama sikit Tuhan
sekurang2nya sehingga aku pejamkan mata.....





Babai!

8 ulasan:

aTieYusof Family berkata...

moga cepat sembuh ya..
skrg mmg musim demam.. hujan tak menentu kan..
sabar ye...:)

:: Mrs.Eady :: berkata...

aloolololooo...

Ratu Hatiku berkata...

ala ksiannya...letak aloevera gel cepat baik luka nnt

Nur Abu Bakar berkata...

Thanks kaktie, skrg mmg musim hujan...habis satu umah dh demam

Nur Abu Bakar berkata...

=)

Nur Abu Bakar berkata...

Baikkkk =)

rudyrohaiffahrina berkata...

cianya dia......

intanfirdaus247 berkata...

Salam perkenalan..salam kunjungan...Moga cepat sembuh ya...

nurabubakar.blogspot.com